Jdi na obsah Jdi na menu
Reklama
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz
 


M7 Priest

29. 9. 2006
Samohybná húfnica M7 Priest
Výzbroj:105 mm húfnica
Posádka:7
Pancierovanie (max.):12 - 65 mm
Rýchlosť (max.):40 km/h
Rozmery:???
Hmotnosť:23 ton
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

ka*tiska

(Karolína, 5. 10. 2008 17:53)

ähoj mildo

www

(Shifty, 24. 7. 2008 8:00)

www.worldwar2.okamzite.eu

igg nechce sa mi pisat cele meno

(RYDER, 26. 4. 2008 0:07)

ti si chuj:P... myslim ze ti si antiviro len mas inu prezivku.

IGGy Arbuckle

(kadlec, 23. 4. 2008 16:32)

lol ,ty musis byt dobry chuj xD
alebo si zhuleny.....ved drevo je cennejsie ako zelezo
sa spamataj...ze z dreva....chuj xD

vvvvv

(samko, 6. 4. 2008 18:46)

Pocujes sa ?

jiGIGERS

(IGGy Arbuckle, 4. 4. 2008 22:29)

Thanky su volovina lebo niesu z dreva. setrite vy buznaci ved stavajte tanky z dreva a neminajte zeleznu rudu PS SOm kamos ANtivira

supr mašina

(janek_cz, 8. 2. 2008 18:56)

mě se líbý hlavě ty tvary a ten oběžný kruh s kulometem je prostě perfektní

nechytracim

(Domino, 7. 2. 2008 15:57)

Proti tomu nic nemam, ked niekto napise ze ten tank bol kvylitny v tom a tom kvooli tomu a tomu. Neexistovala asi ziadna bojova technika ktora by bola rovnako vyuzitelna na kazdom bojisku (Rusko, zapadna Europa, Afrika, dzungla v Pacifiku). Preto som alergicky na to ked niekto nappise na nieco ze to je KRABICA. A som alergicky na tych ktori si precitaju nieco o tigrovi ze mal taky kanon a taky pancier, a preto je najlepsi tank, bol dobry, kvalitny, nie najlepsi. A potom pri hodnoteniach skoro vzdy cchyba zohladnenie faktu: narocnost na vyrobu, zlozita udrzba a mnoho dalsich.

Domino,nechytráč

(Frid Uchiha, 6. 2. 2008 16:44)

to,čo sme čitali,sú fakty o technike,ktoré znodnotíme a podľa toho mám úsudok,že ten alebo onen tank je lepší či horši...Chápeš už konečne ?

Domino

(samko, 27. 1. 2008 12:10)

Maš pravdu!

pnaci

(Domino, 23. 1. 2008 20:54)

Vy ste pnacii, idete hodnotit techniku s ktoru ste nikdy nerobili o ktorej viet iba to co si niekde nieco precitate, a hodnotite: toto je vyborny tank, toot je o nicom delo....bla bla bla, bolo to a sluzilo to, keby to bolo na nic nepouzivalo by sa to

Domino

(Hans, 7. 1. 2008 15:05)

Normalne si ma rozosmial.Wespe vzhladom k svojmu vacsiemu dostrelu nepotrebuje gulomet a ani vacsie pancierovanie.A ani velku zasobu municie,pretoze v tej dialke od nepriatela mohol kludne vedla neho stat municny trasporter.O uprave Priestu na Unfrocked Priest IAV viem.Ale co je na tom,nemecky Hanomag bol rychlejsi nez tato preroba ! A preco ho asi mali KANDANIA a AUSTRALCANIA,NOVOZELANDANIA ? Pretoze ani amici ani briti nemohli uvolnit nic zo svojich zasob,tak im dali asi 40 kusov tohto tu,aby si kanadania a ostatni nymsleli,ze na nich kaslu. A ze na to bol dovod ze bol v Koreji ? Bol,ale taky,ze Amici nemali ani vo vyvoji lepsie delo nez toto,tak nasadili toto aby mali aspon daco. Bola v sluzbe az do r.1967 ? Ano bola,ale ruske samohyb.delo SU-100 ostalo v sluzbe az do roku 1970 !!! Ale ani ja netvrdim,ze Wespe bola bezchybna.Ale bola lepsia ako toto tu.

M7 Priest

(kadlec, 5. 1. 2008 11:02)

a bola v sluzbe az do roku 1967!!!!

Hans

(Domino, 4. 1. 2008 23:58)

Zase bolo nieco lepsie ako ono. Bolo lepsie v jednom ale v horsie v druhom. Obe maju svoje vyhody v roznych operacnych pouzitiach. leFH 18/4 Wespe bol lahsi, mal asi vacsi dostrel a mozno aj prieraznost vdaka dlhsiemu kanonu, M7 mal zase lepsie panierovanie, vacsiu kapacitu vyzbroje (municie), bolo na nho mozne montovat aj tazky kulomet ci sa stavaal univerzalnejsim, a potom tu je este jedna vec ktora asi nebola spomenuta, po odstraneni kanona bol pouzity ako pancierovany transporter, co bolo vyuzite v normandii, u kanadskych jednotiek. Nehovorim ze to bola bezchybna hufnica ale to urcite nebola ani leFH 18/4 Wespe, ale po bitke pri El Alamein si Briti objednali cez 5000 kusov. Bol este aj pouzity vo vojne v Korei.Asi na to bol dovod.

DOMINO

(Hans, 2. 1. 2008 17:00)

Ak by si si tie komenty(hlavne ten,čo písal Chuchill7) prečítal poriadne,zistil by si,že sa tu porovnávala aj nemecká 105mm leFH 18/40 Wespe a Priest,a mali delá rovnakeho kalibru ! Ale Wespe bol lepší...

mmmmmkmmgcffg

(fofo kokot, 1. 1. 2008 17:05)

vbvbcvbvcbvbghghghgfhfgfhhdf

.........

(samko, 1. 1. 2008 13:36)

Tato hufnica sa mi lubi.

...

(domino, 30. 12. 2007 22:36)

na tie sproste prispvky vam odporuam vobec nereagovat, potom ich to prestane bbavit

ka l tomu...

(Domino, 30. 12. 2007 22:28)

Chcel by som tiez suhlasit s nazorom ze sa neda porovnavat tank s hufnicou, samozrejme, neda sa ani moc porovnavat kaliber 105 mm s kalibrom 155 mm, spojenci mali tiez dela s kalibrom 155 mm, islo o to ze v boji boli ovela mobilnejsie, to je aj dovod preco boli vo vyzbroji lahkych obrnenych diviziach, a potom mali este jednu vyhodu a to tu ze boli menej nakladne na vyrobu oproti vacsim hufniciam (preto mohli byt kralovske tigre lepsie ako shermeny ale co z toho ked spojenci vyrobili tisice shhemenov a nemci par stoviek tigrov). Keby to boli neschopne krabice tak by sa asi po pouziti v Afrike (kde si ich vojaci udajne pochvaalovali a oni asi vedeli najlepsie co ta krabica robila) nepouzivali aj v Taliansku a potom po Normandii. Tolko moj nazor

Anonymous

(samko, 23. 12. 2007 11:22)

Maš pravdu.